VoCom telefonijas platforma

01.06.2015

Mūsu IP telefonu centrāle ļauj savienot vienotā tīklā gan galda telefonus, gan telefonus uz datora gan viedtālruņus. Tas ļauj darbiniekiem sazvanīties izmantojot īso numerāciju un optimizē zvanu plūsmu un uzlabo ienākošo zvanu servisa līmeni. Centrāle ļauj apvienot filiāles vienā vienotā tīklā, savukārt viens centralizēts saslēgums ar vienu vai vairākiem operātoriem ļauj optimizēt izmaksas.

VoCom standarta funkcijas

Īsā numerācija

Elastīga iekšēja numerācijas plāna konfigurācija. Iespējams izmantot izejas kodu lai zvanītu uz publiskajiem numuriem, kā arī apvienot birojus ar dažādām centrālēm izmantojot iekšējā starpsavienojuma funkciju...

Viegla pārvaldība

Visas pārvaldības funkcijas pieejamas izmantojot standarta interneta pārlūku. Vienota lietotāju privilēģiju pārvaldība, iespēja izmantot click-to-dial funkciju lai numura ievadi veiktu ar datoru...

Zvanu servisi

Zvana pieturēšana, pāradresācija, pieejami gan no ciparu gan analogajiem abonentiem. Izvēles iespēja aktivizēt zvanu ierakstu sarunas laikā...

Zvanu pāradresācija

Elastīgi zvanu pāradresācijas uzstādījumi – nodalīti uzstādījumi beznosacījuma, pie aizņemta, pie netraucēt un gadījumos kad nav atbildes. Iestatījumus var mainīt no telefona, interneta pārlūkā vai izmantojot zvanu pieejas kodus...

Maršrutēšana pēc laika

Definē nedēļas dienai un laikam atbilstošu maršrutu, piemēram pārdošanas komanda darba laikā, balss pasts ārpus darba laika. Elastīga dienas, stundas, utt. konfigurācija individuāli katram numuram, izņēmumu apstrāde...

Aizsargāti zvanu virzieni

Ierobežo izvēlētus virzienus ar paroli, piemēram starptautiskos vai papildus samaksas zvanus...

Servisa klases

Pielāgojami izejošo virzienu pieejas uzstādījumi, konfigurējami individuāli abonentiem ļauj pieeju piemēram starptautskajiem zvaniem pārdošanas komandai, bet ierobežo pārējiem...

Balss pasts

Veido neierobežotu skaitu balss pastkastīšu.Piekļūsti ierakstītajiem paziņojumiem ar pārlūku, izmantojot telefonu vai saņemot tos epastā. Notifikācijas par jaunu ziņu ar SMS vai galda telefona displejā...

Telefonu autokonfigurācija

Pievieno jaunus telefonus sekunžu laikā izmantojot iebūvēto autokonfigurāciju. Telefonu konfigurācija tiek uzturēta centralizēti, kas ļauj veikt telefonu nomaiņu nekavējoties un nepiesaistot specializētu personālu. Funkcija pieejama atsevišķiem telefonu modeļiem...

Zvanu grupas

Abonentu grupēšana ļauj zvanīt darbinieku grupai izmantojot vienu vienotu numuru. Iespējams konfigurēt atbildes gaidīšanas laiku un rezerves maršrutu ja nav atbildes, grupa aizņemta vai nav pieejama...

Ierakstitie paziņojumi

Augšupielādē un uzturi balss paziņojumus un autoatbildes izvēlnes (IVR) izmantojot interneta pārlūku...

Autoatbildes izvēlne (IVR)

Veido pielāgotas izvēlnes kas atskaņos zvanītājiem paziņojumus un veiks zvanu maršrutēšanu atbilstoši biznesa loģikai. Viegla valodas izvēlnes integrācija...

Zvanu rindas

Elastīga zvanu rindu konfigurācija, rezerves maršrutu (overflow) un vairāku SLA līmeņu atbalsts. Integrācija ar 3. partijas rīkiem un aplikācijām izmantojot dokumentētu API...

Iebūvēts ugunsmūris

Augsta līmeņa aizsardzība ar stateful ugunsmūra palīdzību. Iespējas definēt pielāgotas zonas un noteikumus atbilstoši biznesa prasībām. Iespējams konfigurēt QoS parametrus, nodrošinot nepieciešamo prioritāti balss savienojumiem, web, utml...

Multivalodu atbalsts

Katram lietotājam individuāli pielāgojams interfeisa valodas atbalsts. Lokalizētu tulkojumu atbalsts...

Uzdevumu automatizācija

Iebūvēts plānoto darbu automātiskas izpildes rīks, kas ļauj automātiski nosūtīt atskaites, mainīt pāradresācijas uzstādījumumus, utml...

Konferenču istabas

Pievieno un veido jaunas konferenču istabas. Iespējas pielāgot pieejas PIN kodu, sveiciena tekstu un sarunas ieraksta uzstādījumu...

VoCom izvēles funkcijas

Zvanu ieraksts

Plaši pielāgojams sarunu ieraksta un pārvaldības rīku kopums, kas ļauj veikt sarunas ierakstus atbilstoši biznesa prasībām, kā arī iespējot ierakstu sarunas laikā izmantojot pārlūku vai karsto taustiņu uz telefona...

Tarifikācijas rīki

Ļauj veidot atskaites dažādos griezumos un laika periodos pēc pieprasījuma vai sūtīt automātiski epastā, piemēram katru mēnesi. Neierobežots tarifu plānu atbalsts un elastīga datu pēcapstrādes konfigurācija...

Zvanu rindu atskaites

Q-Stats lietotne ļauj reālā laikā redzēt zvanu centra rindu noslodzi, ienākošo zvanu kvalitātes rādītājus un aģentu noslogotību...

Zvanu kampaņas

Iespējams veikt apzvanīšanas kampaņu izpildot iepriekš definētu paziņojumu atskaņošanu. Iespējams veikt klientu atsauksmju apkopošanu, klientu atbildes nolasot ar taustiņu kodu nolasīšanas vai balss ieraksta palīdzību...

Virtuālās centrāles

Iespēja veidot virtuālas izolētas centrāles instances vienas fiziskas centrāles ietvaros. Pievienojot administrātorus vai lietotājus virtuālajām instancēm iespējams deleģēt tās pārvaldību...

3. pušu integrācija

Plašs API, kas atbalsta zvanu rindu stāvokļa, zvanu datu un izmaksu nolasīšanu un ir viegli paplašināms lai nodrošinātu nepieciešamo funkcionalitāti. Zvanu rindu statusa nolasīšanas aplikācijas paraugs...

Prezentācija par platformas funkcijām: LV EN